Duben 2017

30/4/2017

30. dubna 2017 v 18:38 | Lana Aria Wood |  Denní jídelníčky
Přináším článek o mém dnešním jídelníčku. Dnešní cíl byl v ABC dietě 500 kalorií.

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: kuřecí vývar, rýže a kuřecí stehýnko
svačina: nic
večeře: špekáček, krajíc chleba

voda: 0,6 l
kalorií celkem: 770
pohyb: 30 min kardio, chvíli běh
kalorií po cvičení: 554
dnešní cíl: 500 kcal


Jsem na sebe dost naštvaná. První den a já to tým špekáčkem tak posrala. Ale bohužel, má rodina to do mě nutila. Chvíli to ještě vypadalo, že se udržím, ale nakonec jsem si to stejně dala. Hned co jsem došla jsem si dala 30 minut kardio a ten zbytek vyzvracela, i když vím, že bych neměla. Vím, že zvracení kazí zuby, ale jsem na sebe dost naštvaná.

Co se týče k mému pitnému režimu, ano piju málo. Ale nejsem vůbec zvyklá pít tak často a přežila bych klidně i více dnů bez vody, jelikož mi to nedělá problém.
Hodně štěstí všem ♥
Výsledek obrázku pro tumblr fitness motivation Výsledek obrázku pro anorexia motivation tumblr

Skinny psycho diet

30. dubna 2017 v 13:21 | Lana Aria Wood |  Diety
Mezi další diety se řadí tahle skinny psycho a uznávám že je vcelku drastická ale samozřejmě účinná.
Pro vydržení 4 dny hladovky za sebou potřebujete pevnou vůli.

Zdroj je uveden na fotce.

Feather Diet

30. dubna 2017 v 13:18 | Lana Aria Wood |  Diety
Feather v překladu znamená pírko takže si asi dokážete představit proč :) Z různých recenzí na tuhle dietu jsem vyděla že dost zabrala.

Tuhle dietu musíte začít v pondělí. Každý den všechny kalorie vycvičit kardiem.
Související obrázek

Blue Jeans Diet

30. dubna 2017 v 13:12 | Lana Aria Wood |  Diety
Mezi nejznámější ana diety patří blue jeans diet. Dle mého tahle dieta není úplně určena pro začátečníky v hubnutí s anou :) Je tu někdo, kdo do ní jde/šel? :) Určitě ji později vyzkouším :)

By the way, dnes dávám maraton diet, takže tu bude celkem dost jich :)


ANA typy

30. dubna 2017 v 13:07 | Lana Aria Wood |  Ostatní
Myslím, že by nebylo od věci tu mít i nějaké ty typy :) Našla jsem je na různých blogách a samozřejmě budu je zkoušet :) Pokud i vy nějaké máte byla bych ráda kdyby jste se podělili do komentářů ♥

1.nepokoušet se postit po několik dnů. Protože půst po dlouhá časová období ve skutečnosti zpomalí výměnu látek. A značně zvyšuje riziko touhy po přejedení nebo šáhnutí po něčem vysokokalorickém. Místo toho aby jste byli šťastní že ztrácíte váhu, tak budete deprimovaní kvůli nedostatku jídlo.

2.mezi každým soustem jídla si dej hlt vody. To tě zaplní a zpomalí jedení, abyste zůstali v kontrole a jídlo se neproměnilo v obrovský nenasytný mejdan jídla. Kterého byste pak mohla litovat.

3. trénink zvýší vaši výměnu látek

4. pijte neperlivou a ledově studenou vodu…..vaše tělo musí spálit víc kalorií k tomu aby se zahřálo

5. neužívejte projímadla. Můžou způsobit vážné lékařské komplikace. Ve skutečnosti vás odvodňují a nesnižují vaší váhu.

6. zkuste jíst na stejném místě každý den. Na místě kde jste sám a cítíte se bezpečně. Ne před televizí ani u počítače. Někde kde je klid a nic vás neruší od jídla.

7. spánek minimálně 6 hodin. Méně než 6 hodin spánku stimuluje chuď do 15%. Mnoho lidí s poruchami příjmu potravy trpí nespavostí, ale je opravdu důležité spát jak nejdéle je to jen možné.

8. pít horké nápoje, zvláště na podzim a v zimě. Horké tekutiny expandují vnitřní ústrojí a vyvolávají ve vás pocit plnosti. Teplé pití může pomoct utopit váš hlad. I polévka má stejný účinek. Bujónové kostky mají jen 5 kcal a chutnají báječně. Můžete jí sníst kolik chcete. A navíc budete plná.

9. nejdůležitější jsou první 3 sousta. Potom vzrušení z jídla začne pomalu klesat.

10. kořeněná jídla zvednou vaši látkovou výmětu a tím pádem spálíte více kalorií než při normálním jídle

11.když jdeš ven neber si peníze nebo jen tolik kolik opravdu potřebuješ ani korunu navíc. Zabráníš nečekaným chutím když třeba procházíš kolem pekárny nebo cukrárny. Budeš se moct jen dívat protože budeš vědět že na to ty nemáš peníze.

12. předtím než se zahrabeš do zkázy úžasné zmrzliny, chipsů, čokolády, buchty atd.. Zhluboka se nadechni a počítej pomalu do sta. Obvykle po napočítání sta budete přesvědčená že to opravdu nepotřebujete udělat, že máte víc síly než jste si sami mysleli.

13. když už chcete hřešit sladkostmi tak pouze ráno tělo se s tím dokáže ještě poprat.

14. jezte v přímené poloze spálíte větší kalorie než při svislém nebo ležící poloze

15. vlákninové pilulky pomáhají podporovat látkovou výměnu

16. pij čaj kdykoliv dostaneš nezastavitelné chutě ---je chudý na kalorie a zaplní vás

17. zelený čaj je nejen antioxidant, vy můžete spálit o 110 kalorií denně jen pitím několik pohárků

18. je lepší šáhnout po horké instanční čokoládě jelikož potlačuje chutě na opravdovou čokoládu a navíc vyvolá pocit plnosti

19. když máš chuť na sladkosti tak šáhni po nízkotučných bonbonech. Jsou gumové a výborné a navíc mají míň kalorií než normální sladkosti. Ale nic se nemá přehánět.

20. pití kávy omezuje vaše chutě

Těch 20 se mi líbilo asi nejvíce :)

Výsledek obrázku pro tumblr anaVýsledek obrázku pro tumblr ana

ABC diet

30. dubna 2017 v 11:40 | Lana Aria Wood |  Diety
Dnes, přicházím s mým prvním článkem. Dnešní článek bude o ABC dietě, která je vcelku známá.

Proč volím tohle jako první článek? To proto, že dnes začínám s touhle dietou a každý den sem budu psát co jsem jedla, cvičila a jak si vedla. Mezitím sem doufám budu psát i jinačí články, vše s touhle tématikou. Můžete se těšit na spoustu motivace, jídelníčky, typy na cvičení a tak.

A teď k samotné ABC dietě. ABC - Ana Boot Camp.
Tuhle dietu bych upřednostňovala více než třeba Blue Jeans diet.
ABC dieta totiž trvá 50 dní a za tu dobu si vaše tělo zvykne na menší příjem jídla, kalorií. Po 50 dnech by jste se neměli přežírat jak z divokých vajec, aby nenastal jojo efekt.
Co jsem tak četla, všem tahle dieta zabrala. Nepříjde mi nějak moc extra drastická, jelikož tam máte pouze 6 dnů nejezení z celých 50 dní.

Výsledek obrázku pro abc diet

A právě já tuhle dietu dnes začínám. Držte mi palce a nezapomeňte, nejste hladový, jen se nudíte!