ANA typy

30. dubna 2017 v 13:07 | Lana Aria Wood |  Ostatní
Myslím, že by nebylo od věci tu mít i nějaké ty typy :) Našla jsem je na různých blogách a samozřejmě budu je zkoušet :) Pokud i vy nějaké máte byla bych ráda kdyby jste se podělili do komentářů ♥

1.nepokoušet se postit po několik dnů. Protože půst po dlouhá časová období ve skutečnosti zpomalí výměnu látek. A značně zvyšuje riziko touhy po přejedení nebo šáhnutí po něčem vysokokalorickém. Místo toho aby jste byli šťastní že ztrácíte váhu, tak budete deprimovaní kvůli nedostatku jídlo.

2.mezi každým soustem jídla si dej hlt vody. To tě zaplní a zpomalí jedení, abyste zůstali v kontrole a jídlo se neproměnilo v obrovský nenasytný mejdan jídla. Kterého byste pak mohla litovat.

3. trénink zvýší vaši výměnu látek

4. pijte neperlivou a ledově studenou vodu…..vaše tělo musí spálit víc kalorií k tomu aby se zahřálo

5. neužívejte projímadla. Můžou způsobit vážné lékařské komplikace. Ve skutečnosti vás odvodňují a nesnižují vaší váhu.

6. zkuste jíst na stejném místě každý den. Na místě kde jste sám a cítíte se bezpečně. Ne před televizí ani u počítače. Někde kde je klid a nic vás neruší od jídla.

7. spánek minimálně 6 hodin. Méně než 6 hodin spánku stimuluje chuď do 15%. Mnoho lidí s poruchami příjmu potravy trpí nespavostí, ale je opravdu důležité spát jak nejdéle je to jen možné.

8. pít horké nápoje, zvláště na podzim a v zimě. Horké tekutiny expandují vnitřní ústrojí a vyvolávají ve vás pocit plnosti. Teplé pití může pomoct utopit váš hlad. I polévka má stejný účinek. Bujónové kostky mají jen 5 kcal a chutnají báječně. Můžete jí sníst kolik chcete. A navíc budete plná.

9. nejdůležitější jsou první 3 sousta. Potom vzrušení z jídla začne pomalu klesat.

10. kořeněná jídla zvednou vaši látkovou výmětu a tím pádem spálíte více kalorií než při normálním jídle

11.když jdeš ven neber si peníze nebo jen tolik kolik opravdu potřebuješ ani korunu navíc. Zabráníš nečekaným chutím když třeba procházíš kolem pekárny nebo cukrárny. Budeš se moct jen dívat protože budeš vědět že na to ty nemáš peníze.

12. předtím než se zahrabeš do zkázy úžasné zmrzliny, chipsů, čokolády, buchty atd.. Zhluboka se nadechni a počítej pomalu do sta. Obvykle po napočítání sta budete přesvědčená že to opravdu nepotřebujete udělat, že máte víc síly než jste si sami mysleli.

13. když už chcete hřešit sladkostmi tak pouze ráno tělo se s tím dokáže ještě poprat.

14. jezte v přímené poloze spálíte větší kalorie než při svislém nebo ležící poloze

15. vlákninové pilulky pomáhají podporovat látkovou výměnu

16. pij čaj kdykoliv dostaneš nezastavitelné chutě ---je chudý na kalorie a zaplní vás

17. zelený čaj je nejen antioxidant, vy můžete spálit o 110 kalorií denně jen pitím několik pohárků

18. je lepší šáhnout po horké instanční čokoládě jelikož potlačuje chutě na opravdovou čokoládu a navíc vyvolá pocit plnosti

19. když máš chuť na sladkosti tak šáhni po nízkotučných bonbonech. Jsou gumové a výborné a navíc mají míň kalorií než normální sladkosti. Ale nic se nemá přehánět.

20. pití kávy omezuje vaše chutě

Těch 20 se mi líbilo asi nejvíce :)

Výsledek obrázku pro tumblr anaVýsledek obrázku pro tumblr ana
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama